Select Page

Petek, 30. 9. 2022

Tudi zadnje jutro smo se izognili dežju in smo začeli dan s telovadbo in zajtrkom, nato pa smo morali že pakirati kovčke ter pospravljati sobe. Sledil je še zadnji sprehod ob obali in razglasitev najbolj urejenih sob, nato pa smo se z avtobusom odpeljali na ogled kobilarne v Lipici. Vsi nestrpni smo komaj čakali kdaj bomo prišli nazaj v Železnike, kjer smo staršem lahko skočili v objem. Vsi skupaj smo se imeli odlično in že se veselimo zimske šole v naravi.

Četrtek, 29. 9. 2022

Prebudili smo se v lepo sončno jutro, ki smo ga začeli s telovadbo in zajtrkom, nadaljevali pa s plavanjem v morju in bazenu. Pred kosilom smo se usedli še malo za knjige in se učili matematiko. Popoldne smo se še zadnjič okopali v morju in bazenu nato pa smo odigrali nogometno tekmo z učitelji. Po večerji smo se razmigali in zabavali ob zelo zanimivi igri, v kateri smo veliko tekli in hkrati odgovarjali na težka vprašanja.

Sreda, 28. 9. 2022

Po jutranji telovadbi in zajtrku, smo odšli v bazen, kjer smo izpopolnjevali plavalno tehniko, za počitek in sprostitev pa smo izkoristili tudi jacuzzi. Učiteljice so nam pripravile pouk ob morski obali, poleg tega nas je obiskal tudi vrtnar, ki nam je predstavil park in rastline v njem. Po kosilu smo spet čofotali v notranjem bazenu z ogrevano morsko vodo, nekaj najpogumnejših učencev pa je zaplavalo v morju. Preden se je zmračilo smo si popestrili dan s športnimi igrami, kjer smo se pomerili tudi z učitelji in učiteljicami. Zvečer nam je malo zagodel dež, zato smo po večerji imeli zabavno plesni večer.

Torek, 27. 9. 2022

Današnji dan smo začeli bolj zgodaj, saj smo se odpravili na zajtrk ob 7:15, ob 8:00 pa smo že veselo plavali v bazenu. Po plavanju smo napisali pismo, nato pa smo pojedli okusno kosilo. Popoldan smo odpluli z ladjico na ogled Pirana, kjer trenutno snemajo akcijski film, zato je bil Tartinijev trg zaprt. Zvečer smo izkoristili lepo vreme še za lov za zakladom, nazadnje pa se prijetno utrujeni odpravili spat.

Ponedeljek, 26. 9. 2022

Srečno smo prispeli na Debeli Rtič, kjer smo nastanjeni v paviljonu Rakovica. Danes smo si ogledali Luko Koper, popoldan pa smo šli plavat v bazen. Že prvi dan je kar nekaj učencev uspelo dobiti bronastega delfinčka. Po večerji pa smo se odpravili na nočni pohod z lučkami. Nekaj utrinkov današnjega dne pa si lahko ogledate na spodnjih slikah: